Aanbeveling
Hele fijne, warme begeleiding. Ik zou begeleiding door Irma zeker aanbevelen! Je wordt gepeld als een ui en komt achter dingen die dieper liggen. Ik heb er veel aan gehad. Ik sta meer stil bij wat mijn innerlijke kind nodig heeft als ik mij verdrietig voel. Ik ben mij bewust dat niet alles wat ik voel, bijvoorbeeld dat eeuwige schuldgevoel, van mijzelf komt maar van mijn moederlijn. Ik kan beter stilstaan bij wat ik in het moment nodig heb. ~Linda~

Recente reacties